dimarts, 10 de maig del 2011

Passejant pel carrer (text examen)

Estic dins del cotxe del carrer St. Jaume i de sobte sento un tro i tot seguit comença a ploure. Dins del cotxe veig com la gent comença a correr desesperadament, es molt estrany perqué és aigua, no matara a nungú. Per l'espai de la finestra estra una olor, m'ha estranyat molt perque fa olor a àcid. Per casualitat miro el cotxe que que hi ha davant meu, m'he espantat molt perque el cotxe s'esta desfent. No és només pluja sinó que és pluja àcida estic tremolant de la por que tinc. Surto corrent del cotxe i em dirigeixo a uno botiga que hi ha al meu costat, hi ha molta jent espantada i desorientada pel que estava passant. Dins la botiga vaig esperar a que parés de ploure i de tronar. Un cop a parat de ploure, surto al carrer i al veure lo que ha destroçat la pluja àcida m'he endut les mans al cap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada